Szybki kontakt: tel: 885 358 888 e-mail: akropol.lublin@gmail.com

Sale konferencyjne Lublin - Sale konferencyjne w Hotelu Pałac Akropol Lublin


Eleganckie, klasyczne wnętrza, komfortowe warunki pracy i profesjonalna obsługa powodują, że Hotel Pałac Akropol Lublin to doskonałe miejsce na zorganizowanie spotkania biznesowego, konferencyjnego, imprezy integracyjnej czy kameralnego przyjęcia.

Nasz personel zagwarantuje profesjonalną obsługę techniczną i gastronomiczną na najwyższym poziomie, dzięki wieloletniemu doświadczeniu w organizacji różnego typu spotkań. Hotel Pałac Akropol Lublin oddaje do Państwa dyspozycji klimatyzowane sale konferencyjne do 120 osób z pełnym wyposażeniem oraz meeting room, które umożliwiają organizację konferencji, szkolenia lub spotkania biznesowego.

Pomagamy także w zorganizowaniu imprez towarzyszących, począwszy od zabaw tanecznych w restauracji przez sale konferencyjne jako miejsce do organizowana imprez, a skończywszy na imprezach integracyjnych na świeżym powietrzu, z profesjonalnym zapleczem i wieloma dodatkowymi atrakcjami do zaoferowania.



Sale konferencyjne Lublin organizacja - Dowiedz się więcej
Bliska odległość od centrum miasta Lublin pozwala Hotelowi Pałac Akropol na przedstawienie doskonałej oferty zorganizowania szkolenia lub konferencji. Eleganckie, klasyczne wnętrza, komfortowe warunki pracy i profesjonalna obsługa powodują, że Hotel Pałac Akropol Lublin to doskonałe miejsce na zorganizowanie spotkania biznesowego, firmowego, imprezy integracyjnej czy kameralnego przyjęcia.

Personel gwarantuje profesjonalną obsługę techniczną i gastronomiczną. Do dyspozycji Gości zostaną oddane eleganckie, klimatyzowane sale konferencyjne, która są w stanie pomieścić do 100 osób. Pełne wyposażenie i Meeting Room umożliwiają organizację na najwyższym poziomie. Hotel Pałac Akropol Lublin oferuje pomoc w zorganizowaniu imprez towarzyszących, zabaw tanecznych w restauracji, aż po sale konferencyjne jako miejsce imprez integracyjnych. Mogą to być również imprezy organizowane na świeżym powietrzu, z profesjonalnym zapleczem i wieloma dodatkowymi atrakcjami do zaoferowania.

Na uwagę zasługuje wieloletnie doświadczenie w organizacji podobnych przedsięwzięć. Przeprowadzone wcześniej rozmowy pomiędzy organizatorami eventu, a pracownikami hotelu powinny zawierać wszelkie szczegóły i opis wydarzenia. Spotkanie organizacyjne jest niezbędnym punktem przed organizacją różnego rodzaju eventów. Dzięki niemu będziemy mogli zagwarantować, że nasz kompetentny personel przygotuje odpowiednią liczbę miejsc, dopilnuje, by wszystko się zgadzało i nic nie było w stanie nas zaskoczyć zadbamy o poprawne działanie projektora, dopasowanie temperatury w sali, odpowiednio wyposażone przerwy kawowe czy nawet sprawdzenie baterii w pilotach lub dostępność Internetu. Aby funkcjonowanie spotkania było niezachwiane niezbędne jest czuwanie specjalnie do tego oddelegowanego pracownika hotelu. To z nim w ostateczności będzie można konsultować drobne zmiany w programie, bądź poprosić o pomoc, potrzebną do poprawnego przebiegu spotkania.
 

Poznaj nasze oferty specjalne